Saturday, July 25, 2009

TLDM Trip

Ni nk cite skit sal aktiviti aku masa cuti bulan 5 lepas,,masa ni B(pic sebelah <--) aku br beli kete n saje nk test jln jauh,,tambah2 ng xplan pape terus gerak g umah best fren aku Leftanan Muda Ahmad Firdaus Bin Zakaria dan wife dia Fara(mana penuh aku lupa,,sori zeck),,

Masa aku ng B aku sampai zeck duty lak atas kapal,,,frust pn ada tapi cam ada can nak naik kapal perang,,,hepi gak,,,kapal yang aku naik tu namanye KD Hang Tuah yang berusia lebih kurang 30thn,,nampak je kecik kapal ni tp 3 tingkat,,,aku jakun gak 1st time masuk kapal perang,,B aku selamba je sebab dia dh biasa,,

Aku nk ucapkan tima kasih byk2 kat zeck n fara bwk kami makan ikan bakar,,,oh lupa nk ucap tahniah kat zeck n fara sebab dh dapat baby boy (Fahrin),,moga bahagia,,,amin,,Thanks gak kat Siti Norwahida (B aku) yang sanggup jadi penamdu arah yang ntah ape2,,hehehe,

1 comment: