Friday, January 15, 2010

SITAGON

Ni ada 1 lg cite sal budak2 kls aku,,ari isnin lepas aku masuk kelas 3B and ajar tajuk baru,,,iaitu Polygons,,,,so biasa la bila nk mula kelas kena buat set induksi dulu(cekgu2 tahu la ni),,,so aku lukis la bentuk2 poligon n diorang bgtau nama poligon tu,,,sampai segilima(pentagon) diorang diam,,ni sah la ni xtahu,,,siot la knowledge diorg ni,,,tp aku xkisah pn dh tugas aku,,budak xtahu aku kena bgtau,,kalo aku xtahu aku kelentong je diorng,,haha,,

So aku bgtau la,,pentagon,heksagon,heptagon,oktagon,nonagon dan dekagon ni ape semua ngan lukis skali tau,,,tiba-tiba ada sorang budak angkat tangan n tny,,,cikgu,,SITAGON tu berapa sisi?tiba2 semua students dlm kelas ketawa,,,,aku pn nk ketawa gak,,tp cam biasala cikgu kan,,,bila budak dh main2 aku jd sirius la,,pappppppp,,,,aku pukul rotan kat meja,,,diam semua diorg,,,aku dh ketawa dlm hati dh,,haha

eh itu Sita Anak Gon kelas 5sc,,dia xde kena mengena dengan tajuk kita ari ni,,,kamu ni,,pot pet,,pot pet,,,aku bebel kt diorg,,,nak mare lebih2 kan budak2,,,hahaha,,biasala budak2 cam aku dulu gak,,kalo ada kawan ke bapak dia ke yang nama pelik mesti nk bahan nye,,,buat modal nk kenakan,,hahha,,


5 comments:

  1. hahaha...SITAGON?hahahaha

    ReplyDelete
  2. dause...dh jd blogger dh beb..dlm klas kne fun hehe

    ReplyDelete
  3. apa boleh buat,,dh bapak dia bg nama cam tu,,,kira mangsa keadaan la,,haha

    ReplyDelete
  4. weh..ko ni garang la..uhuhuhu...tp best la student ko..lawak2 belaka...truskn meng update kisah ko mengajar eh..

    ReplyDelete
  5. hahha klakar la student p ni...okla hiburan percuma...mana dapat kt bandar..btul x???hahahahah

    ReplyDelete