Monday, March 8, 2010

Aku Dah Berubah

Masa sukan ari tu ada perhatikan seorg pelajar aku ni,,,b4 ni dia la penceria kelas,,,kira cam badut la dlm kelas,,dia tp sekarang dh jadi seorg pendiam macam ada masalah je,,mungkin kah dia betul2 ada masalah atau dia dibuli?????xkan datang bulan lak,,lelaki ni,,,mustahil,,Bukan aku saja yang perasan perubahan sikap budak ni,,Paul pn ada perasan,,,tiba2 aku rasa aku seorg guru yang prihatin lak,,hahahaha

Paul:Firdaus,,,ko ada perasan x Richat Santo tu dh jd pendiam dlm kelas?
Aku:A ah la Paul,,,perasan gak aku,,sal ek?
Paul:Ntah la,,aku igt ko tahu,,
Aku:Xtahu lak aku
Paul:Jom kita tanya dia nk?kot dia kena buli ke ape.
Aku:Ok gak,,

Paul:Richat,,kenapa cikgu tgk kamu ni diam je skrg?ada org buli kamu ke?
Richat:Xde la org buli saya cikgu?
Aku:Pastu kena diam?
Richat:Saya dh berubah cikgu,,(sambil tutup mulut)

Paul:Betul?
Richat:Betul cikgu,,,(sambil senyum)
Aku&Paul:Hahahahahaha
Paul:Ok lah,,,cikgu rasa cikgu dh tahu kenapa,,kamu leh blk asrama sekarang,,
Aku&Paul:Hahahahahaha

Paul:Siot la,,,gigi dia patah,,,leh lg buat lawak ckp berubah,,hahahah
Aku:Hahaha,,,budak2 Paul,,

Pastu aku ada tanya la cikgu kelas dia,,gigi dipatah sebab terlanggar pemadam api,,hahaha,,

No comments:

Post a Comment