Thursday, May 6, 2010

Adoiyai

Aku cam biasa,,kalo dh masuk kelas mesti mengajar sungguh2,,,hahaha,,ari ni aku masuk kls 5sc buat ulangkaji tajuk statistik,,tgk syok2 aku ngajar,,,tiba-tiba 2 org students kat depan ketawa gle2 nye,,,siot tol,,

Aku:Sal ni Eline?Ketawa?!!
Eline:Hahaha,,,
Aku:Eh,,eh,,ko ni,,kenapa ni?
Eline:Cikgu,,,seluar cikgu tu,,,,,
Aku dh rasa pelik n aku dh dapat agak dah,,,aku lupa nk zip seluar pas g tandas td,,,aaaahhhh sudah,,,,aku ng selambanye zip balik,,sambil2 kepala pikir camne nk buat ayat cover ni,,,malu gak,,,tp sebagai seorg cikgu aku aku harus bijak,,dan ini lah ayat cover aku,,,

Aku:ok,,dh jgn ketawa lg,,,cikgu ada satu soklan kat kamu,,,sape dpt jwb cikgu bagi gula2 ni,,setiap benda hidup perlukan ape untuk terus idup?
Amy:Udara cikgu,,,
Aku:Yes,,tu la cikgu xzip td,,,
Students:Hahahahaha,,,


1 comment: