Friday, November 13, 2009

Kebosanan

Aku dh xtahu nk buat ape lg dop dlm jungle time ujung2 tahun ni,,,budak2 ramai yang dh blah,,diorg buat cuti sendiri,,semua keja aku kat sini dh aku setelkan,,tunggu masa nk blk je 19hb ni,,,hari2 datang sekolah dop lepak kantin,main tenet,kacau org,buat2 sibuk pn ada aku lakon kan sempena minggu kebosanan aku ni,,

tahun dpan aku kembali bujang,,aku kan dop sesorng kat umah sbb fikri dh dapat pindah ke selangor,,sedey tu mmg sedey la,,kaban ni la dop slalu melawak ng aku mlm2 buta b4 tido,,nnt mlm2 aku nk bersembang konenk ng sape lg????kuza?bini dia dapat pindah ke sekolah ni,,so xkan mlm2 nk lepak umah aku kot kan??so aku dh ada plan mcm sempena aku dop sesorng ni,,nnt thn depan aku tulis ape aku buat sengsorang,,hahaha,,jadah aku tulis ni,,kepala pening bai seminggu ari2 makan durian,,td ada lg 8biji durian Sipang bg kat aku,,,(aku bayar beb rm20)hahaha,,jap lg xkan nk makan durian lagi,,dh la td kelvin masak mihun n kami makan ramai2 kat umah aku,,gemuk aku makan byk...hahaha,,dh la,,kalo korg phm ape yg aku cuba sampaikan ni bagus!!!aku xphm ape aku tulis ni!!!!

No comments:

Post a Comment